yemeklik patlıcan evde nasıl saklanır


Yemeklik patlıcan evde, derin dondurucuda nasıl saklanır? Mevsiminde yetişen patlıcanların lezzeti tartışılmaz. Yaz mevsiminde, doğal şartlarda yetişen patlıcanları derin dondurucuda saklar ve kışın yemeğini yaparız. Derin dondurucuda patlıcan saklamanın bir çok yöntemi var. Bu yöntemler, patlıcanla yapılacak yemek çeşitine göre değişir. Yemekle ilgili çoğu kişi, patlıcanı derin dondurucuda nasıl saklayacağını bilir.

Herkesin bilmediği bir konu ise; patlıcan yemeği yapılacak patlıcanın, derin dondurucuda nasıl bir yöntemle saklanacağıdır. Yemek yapmak için patlıcanı, derin dondurucuda çeşitli yöntemlerle saklamaya çalıştım ve bir türlü başaramadım. Sonunda bu sorunumu vakumlu torba kullanarak çözdüm. Patlıcanları yemek yapacakmış gibi doğruyorum ve suya vurmadan torbaya koyuyor, havasını mutfak vakum aletiyle alıyorum. Sonuç ise mükemmel.

Bu blogdaki popüler yayınlar

sütlü irmik helvası tarifi

25 dakikada fırında, haşlanmış tavuk kızartması

tencerede tavuk but haşlama

30 dakikada etsiz türlü yemeği hazır