düdüklüde sebzeli gerdan haşlama


Düdüklüde sebzeli gerdan haşlama tarifi: Düdüklü tencerede terbiyeli sebzeli gerdan haşlama nasıl yapılır diyorsanız eğer, tarifimi dikkatle okuyun. Düdüklü tencerede kuzu eti 20 ila 25 dakika arasında pişer. Kuzu etini düdüklü tencerede 20 dakika süre boyunca pişirirseniz, kuzu etini orta kararda pişirmiş olursunuz. Bu süreyi 25 dakikaya çıkartırsanız, kuzu eti kemiğinden ayrılmış olarak pişer. Tarifimde kuzu etini düdüklüde 20 dakika haşladım. Ardından sebzeleri kattım ve düdüklüyü kapatıp 5 dakika süre ile tekrar ocağa koydum ve kaynattım. Ardından terbiyesini, baharatını, tuzunu ilave ettim, açık olarak bir taşım kaynattıktan sonra resimde görünen nefis yemeği hazırlamış oldum. 

sebzeli gerdan haşlama malzemesi
  1. bir bütün kuzu gerdan parçalanmış
  2. üç kaşık sıvı yağ
  3. iki iri patates
  4. iki iri havuç
  5. dört orta boy soğan
  6. bir yumurta sarısı, yarım limon, un
  7. karabiber, tuz, su
  8. doğranmış maydanoz

düdüklü tencerede sebzeli gerdan haşlama
  1. patatesi ikiye bölün, havucu iri doğrayın ve soğanı bütün bırakın
  2. düdüklüye kuzu gerdan, sıvı yağ ve altı bardak su koyun
  3. kapağını kapayın ve 20 dakika haşlayın
  4. ardından düdüklüyü ocaktan alın
  5. üzerine patates, havuç ve soğanı ilave edin, kapağını kapayın
  6. ardından düdüklüyü 5 dakika süre ile tekrar ocakta tutun
  7. süre bitiminde ocaktan alın
  8. bir yumurta sarısı, bir kaşık un ve yarım limon suyunu çırpın
  9. üzerine bir kepçe gerdan haşlama suyunu koyun, karıştırın
  10. ve bu karışımı düdüklüye ilave edin
  11. ardından karabiber ve tuzunu ilave edin
  12. düdüklüyü açık olarak bir taşım kaynatın, ocaktan alın
  13. ve yemeğinizin üzerine maydanoz serperek gönlünüzce servis edin

afiyet bal şeker olsun

Bu blogdaki popüler yayınlar

sütlü irmik helvası tarifi

25 dakikada fırında, haşlanmış tavuk kızartması

tencerede tavuk but haşlama

30 dakikada etsiz türlü yemeği hazır